tiistai 25. elokuuta 2015

Wedding Pics by My Dear Friend



Kuka muu kuin ystävä, joka seuraa blogiani, voi ymmärtää näitä asioita paremmin? Siis, että kuinka tärkeää tälle ihmiselle on saada kuvia muistoksi juhlatiloista; siitä kun kaikki on valmiina ja juhlat ovat valmiit alkamaan?

Ystäväni sen ymmärsi. Hän myös ymmärsi käden käänteessä, miten servetit taitellaan minulle mieleisesti, ja teki sen käden käänteessä. Onni oli, että hän tuli "liian" ajoissa juhlapaikalle. Ja minun tietämättä otti lopulta kuvia tiloista - ja muutenkin juhlista - jotka hän sitten lähetti minulle viime viikolla.

Pieni, mutta suuri asia. Ja olen hänelle niin kiitollinen, ettei hän varmasti itsekään voi sitä ymmärtää.

Tässä siis niitä kaipailemiani kuvia juhlatiloista; ennen kuin juhlat pääsivät käyntiin. Niin navetasta kuin tuvastakin. Näyttää niin meidän näköiselle, ja tulee niin kiva fiilis näitä katsellessa. Kiitos vielä sinulle Kristiina <3



A few more pictures from our wedding party, taken by my dear friend Kristiina Peltomaa. 



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mrs Sinn also in InstagramFacebook and Pinterest!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen, jos jätät ajatuksesi!